måndag 17 januari 2011

We'll be the same tomorrow, cause we've all been painted by numbers

Åh fyfan söndag :( Aja lika bra att göra det bästa av dagen ändå. 
Vaknade vid 12 tiden och sen sträckte jag mig efter datorn så satt fastklistrad vid den till 2-3 och sen ner och åt lunch, la mig på soffan och kolla tv. Såg Jurassic Park sen kom Dennis och kollade den med mig och frågade enmassa frågor och sen kom mamma med godis, mysigt värre!
Nu ska jag snart och duscha och sånt och sen se tv, tror det är solsidan på tv idag också och sen se lite the secret life of the american teenager, sen two and a half men, och sen sova tror jag nog :) 
Haha, märker själv hur tråkigt det låter menmen det blir nog bra :) 


Seriöst världens bästa väder ute också, påminn mig att pissa på vädergudarna om jag int får sommar snart så man slipper gå med 10 kg kläder på sig! 


Aja nu blir det duschen!
Ha det bra!



/Johanna(: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar