tisdag 25 januari 2011

I wish that I could stop your tears from falling down.

Måndag idag, dagen har gått ganska snabbt o som vanligt kommer jag inte ihåg så mycket av den.
Just nu sitter jag och hostar ihjäl mig typ, okej inte hostar ihjäl mig direkt men det kittlar i halsen som fan!
Aja hade ju egentligen tänkt fara och träna idag men eftersom att jag hade så jävla ont i huvudet när jag kom hem och Sandra också är förkyld så bestämde vi oss för att träna någon annan dag. 
Sen hade det ju varit innebandy idag också, surt att jag missar det igen, det har ju int vart på länge!

Aja imorgon blir det nog att sova hos emmo tror jag :) På onsdag blir det nog att vara hemma men så lite som möjligt. På Torsdag blir det luleå till tandläkarn -.- blir nog där hela dagen, eller nått. 
Och sen till helgen får jag helt enkelt ta och se. 
Vill vara hemma så lite som möjligt så att inte Dennis blir förkyld eftersom att han ska operera sig på Måndag och far in till Sunderbyn på söndag med mamma och sover om han är frisk då.. 

 Älskar dig lillebror♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar