onsdag 19 januari 2011

Onsdag?

Onsdag idag, skönt att det snart är helg igen.
Just nu sitter jag i varma hallen och väntar tills matten ska börja, sorgligt men sant.
Trott att det är Torsdag sen imorse så ja det är ju lite surt att det bara är onsdag men det går nog fort.
Nå efter matten har jag "bara" tre lektioner kvar, dvs svenska, lunch, en so lektion som alltid känns lååååång, och sen slöjd.

Igår blev det en tidig kväll för mig, kom hem och åt och gick sen upp och kollade film med Dennis. Sen vid 7 tiden gick jag ner o tvättade bort sminket och hämtade en glass åt Dennis och sen gick jag och sov där vid 8 tiden. Vaknade vid 11 och trodde jag var tvungen att stiga upp. Men ändå var jag trött som fan imorse, hur fan lyckas jag?
Jaja nu läsa bloggar och sen sova. Oj, matte.

Jaha nu kom det nå skitungar hit, haha bäst och gå ;)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar