onsdag 5 januari 2011

Läskig natt :/

Sliten dag idag, somnade igår vid halv 6 först tror jag :o Först hade jag jävulskt ont i huvudet, så jag tänkte att då går jag och sover men det gick inte. Så jag grävde fram en huvudvärkstablett och sen 1-2 timmar senare blev det bättre med huvudvärken men sen började det knacka i väggarna. Först vid fönstret, alltså utifrån att det knackade och sen flera gånger från Tobias vägg MEN det var bara jag som var vaken eftersom att mamma, Molly och Dennis sov och Tobias inte är hemma! Sjukt läskigt seriöst! Så det knackade ca 3-4 gånger utifrån, vid fönstret, och 9-10 gånger från Tobias rum. Helt seriöst usch vad rädd jag var, jag var tvungen och ringa Sandra för att jag skulle våga gå ner till kylen och sen hörde jag enmassa fotsteg från hallen och uppifrån, från Dennis rum och det kändes som att jag skulle dö när som helst, som att någon skulle stå bakom kylskåpsdörren när jag stängde igen den. 
Och ja jag fattar om ni inte tror mig men det här är 100% sant menmen.. läskigt var det i alla fall.. 

Aja nu till lite humor, haha : D 
- Vet du varför orkaner har kvinnonamn?
- När dem kommer så är dem våt och vild.
- När dem far så tar dem med sig hus och bil...


3 kommentarer:

  1. Jag tror dig iaf! De var säkert läskigt, men de du upplevde kan inte göra dig illa! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Håller med moster:)Men varför sa du inget åt mig,(var det därför du var in några ggr?)jag sov ju inte,har snurrat hela natten:/ Men int har jag eller Molly hört nått? Och du de var kanske huset som knakade.. kallt ute;)

    SvaraRadera
  3. Moster: Hehe okej vad bra! :) Jo det var det verkligen! Det har du nog rätt i, kram :)

    Mamma: Visste inte vad jag skulle säga utan att jag skulle verka spritt språngande galen. Ja det var därför. Hmm.
    Nejnej, jag hör skillnad på knakningar och knackningar. :)

    SvaraRadera