torsdag 27 januari 2011

(:

Är det bara jag som är otroligt trött på den här jävla fitt macen? Min gör fan inget mer än att jävlas med mig, väntar bara på att den ska sprängas i luften, och tro mig den dan kommer! Aja skitsamma. Försökt sova i typ 30 min nu men det går inte..
Nå det blir i alla fall att stanna hemma från skolan imorgon också. Och just nu sitter jag och kollar kläder och taggar till sommarn till 1000 just nu!






.... Måste rensa min garderob igen någon dag så att det finns plats för nya kläder =) 




2 kommentarer:

  1. Snygga kläder:)
    Säg till lärarna på måndag att datorn tjorvar... förklara hur.Kanske dem måste lämna in den på service?
    //M

    SvaraRadera
  2. Vet:)
    Haha nå inte det lär ju ta år och jag har ju fan allt på den här skroten så nepp.

    SvaraRadera