onsdag 26 januari 2011

Hoping for the best, but expecting the worst are you gonna drop the bomb or not?

Blir seriöst sur! Jag vill bli frisk, det känns så jävla meningslöst att jag ligger halvdöd och ser tv hela tiden och inte ens orkar gå ner till köket!? Skam.. Aja, jag har just blivit av med huvudvärken, så det dröjer väl ett tag innan den kommer tillbaka. Hade feber också för några timmar sen, vet inte om jag fortfarande har det, hoppas ni antecknar för fullt nu för jag har fan lagt ner hela min själ i det här meningslösa inlägget!
Ska nog snart ta några djupa andetag och stiga upp från sängen, byta film och sen försöka samla ork för att gå ner för trappan, fortsätta till köket och ta en macka med citronpeppar på, mums för halsen säger jag bara! Men märker själv hur jobbigt det där låter.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar