lördag 22 januari 2011

Lördag :D

Lördag idag då, hade en helt sjukt rolig fredag igår, har seriöst inte skrattat så mycket på länge!
Först skolan då, helt okej kommer inte ihåg så mycket därifrån? Eller jo jag och Sami åkte madrass ute, skojj som fan! Det ska vi göra om på måndag, tagga! :D
Sen efter skolan for vi till polisstation och gjorde pass efter det for jag till jala medans resten for och gjorde något som jag inte kommer ihåg vad men men. Aja sen for vi vidare och handlade och sen kom vi till Seskis vid 4a tiden typ. Då for jag o Tobias till Emma och firade henne med enmassa trevliga personer och så, kul kul! :) 
For därifrån vid 10-tiden och for därefter till Petter med Tobbe och Petter då. 
Hade sjukt kul där också, fan vad vi skrattade. Hade seriöst tårar i ögonen typ 10000 ggr. 
Sen for vi därifrån vid 1 tiden och så kom Petter med så han har sovit här i natt. 

Idag då? 
Lite små sliten, trött som fan men det känns inte som någon idé att försöka somna, vill ju inte sova bort halva dagen. Har lust och träna idag, hmm. Ska nog slå en signal till Sandra och kolla om hon orkar träna med mig idag, wihoo! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar