lördag 29 januari 2011

I meant every word I said, when I said that I love you I meant that I love you forever.

Huh, känns sjukt jobbigt just nu. Fick just uppleva någonting jag aldrig upplevt i hela mitt liv. Skulle hosta men nös också, en hostig nysning eller något sånt, tror jag verkligen behöver snacka med någon. Kanske ringer någon eller några snälla små kontakter på telefonen och säger vad som just hänt, men jag besparar dem nog den lilla tanken dem kommer få om mig och JA jag är frisk, lite förkyld bara.

Börjar känna mig lite smått hungrig också men känner samtidigt hur jobbigt det kommer bli att komma ner  till köket efter typ 15 jobbiga trappsteg och några meter till kylskåpet för att sen inse att det inte finns något gott i kylen ELLER skafferiet, och då är det ännu jobbigare att gå upp.

Aja något positivt kan jag väl ändå hosta fram i detta inlägget..
Fredag idag!? I några timmar till i alla fall och sen imorgon ska jag kanske och köra, (läs åka) skoter med Tobias, vill ju inte sänka ner skotern någonstans han får köra, mina skoter skills visas inte för vem som helst ;)


Glad chey, så går det när jag insåg att jag var tvungen och vänta hela 20 minuter på mat, haha tjockt men sånt gillar vi! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar