söndag 16 januari 2011

Lördag :)

Vart inget mer inlägg igår, somnade med smink och allt, duktigt Johanna!
Aja nu sitter jag och fryser, jävligt kallt här hemma!
Har testat jonglera idag också, haha roligt jag vet! Men jag måste säga att det roligaste var att göra det inför publiken som hejjade på en, man känner att man verkligen gör något bra! Och med publik menar jag Molly och Dennis och när jag menar hejjar och så menar jag Dennis som sitter och skrattar när jag "tappar" tennisbollarna! Och höra hur Dennis hejjade var ju otroligt roligt! "EN gång till du är så rolig när du inte kan" "HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAH" *Ramlar omkull och ligger på mattan och skrattar*
Och sen en annan sak också, det är ju jätte roligt att måste springa efter Molly sen som springer iväg med tennisbollarna. Otroligt kul..
Så ja, det vart ju ingen höjdare, haha.. :)
Nå nu ska jag brodera tror jag faktiskt så jag blir klar med hunden och sen sjunga singstar när mamma o pappa är i bastun :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar