lördag 29 januari 2011

I want it that way.

Nå hej Johanna här, igen. Jag är 15 år och lever singellivet i Seskis,  dvs inte så mycket till liv om ni frågar mig men alla är och tycker ju olika så. 
Jag är lite random, med andra ord inte som alla andra. Istället för att vara ute och tjoa med kompisarna på helgerna och kommer hem full och ångrar det som fan dagen efter, så är jag hemma och tar det lugnt. Men även jag har ju mina "lysande idéer" men dem håller jag oftast för mig själv, för säkerhetsskull, med andra ord fan vad tråkig jag låter-.-.  Läs och häpna, jag gillar inte att basta. Kände bara för att trycka in lite extra onödig information så att det ser långt ut men när ni läst det här vet ni ändå inte så mycket mer om mig än innan, ooh jag är elak.. 
Jag har svårt att säga nej när det gäller det mesta, och haha misstolk men men. Frågar min brorsa mig om jag vill spela kort och jag verkligen inte kan så gör jag det bara för att jag inte vill säga nej, speciellt inte när han väl frågar ^^
Jag misstolkar nästan ALLT, men ett gott skratt förlänger livet, jag har säkert skämt ut mig 1000000 ggr i skolan eller ute mitt i ngn folksamling för att jag har börjat asgarva helt själv åt min misstolkning som ingen annan förstod. 
Och jag bryr mig om hur jag ser ut ibland i alla fall,  men jag orkar inte göra något åt det för det mesta, man kan ju inte laga en trasig spegel med bara ett tugummi eller hur? Och nej jag förstod inte riktigt vad jag ville säga med det där men det lät bra.

Och ja jag avslutar detta inlägg nu eftersom att ingen ändå kommer orka läsa det ;)


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Något ni inte vet om mig
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

2 kommentarer:

  1. Du är fin som du är<3... det är bra att du inte är ute om helgerna och super:))
    Puss puss
    //M

    SvaraRadera