lördag 8 januari 2011

Jag irriterad? aldrig!

Asså seriöööst! Ibland, eller just nu fan vad jag hatar att vara tjej! Mensvärk som fan och ligger och kallsvettas. Har dagen varit bra idag då, nej! vet fan inte hur många tråkiga nyheter jag fått höra idag och hur många gånger jag har fått torka bort tårarna,
wiiiiiihoo trevligt, Fast ne,  FAN!

Nå nu fortsätta lyssna musik! Ragga runt
fast lyssnar ju på spotify.


HELVETES JÄVLA SPOTIFY REKLAMEN KAN TA SIG I RÖVEN!!
och nej jag är  verkligen inte irriterad alls..

Tycker synd om Sandra som skriver med mig på msn..

Ja trevligt inlägg också, och då är det ju klart att jag publicerar det ändå, annars har jag ju skrivit inlägget helt i jävla onödan!

2 kommentarer:

  1. Panodil eller Ipren... finns hemma vännen<3 varför ha ont när de finns hjälpmedel?:)

    SvaraRadera
  2. För att hjälpmedlet inte funkar antar jag :) <3

    SvaraRadera