lördag 15 januari 2011

:)(:

Jävlar så trött jag är! Trevlig information jag vet :)
Nå jag har ju inte orkat skriva så speciellt mycket och orkar egentligen inte göra det nu heller men slänger ihop ett förhoppningsvis inte så onödigt inlägg.
Nå igår var dagen bra, chill och ja, det kändes faktiskt jätte bra, var på toppen humör!
Och det kan ju vara för att det är ett nytt år och att jag blev 1 år äldre så det kändes verkligen som en helt ny start från och med då! 

Idag är det Fredag, skönt det! Känns som att det passar bra just nu, haha:) Nyss var det hit några trevliga filurer som kom hit och åt nästan upp min choklad tårta :o Och sen låg i min soffa :o
Hehe nej men det var jävligt roligt! :) Älskar dem små filurerna jätte mycket, och det vet dem, om int annat gör dem det nu! :)♥

Nå nu ska jag kila ner en sväng och sen sätta igång The secret life of the american teenager säsong 1 som jag fick igår av familjen♥
Om jag inte är allt för lat så kan det hända att jag slänger ihop ett litet inlägg så håll ögonen öppna! :)





Ha det bra! =)


/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar