onsdag 26 januari 2011

Sjuk.. -.-

Tisdag idag och jag har gått och blivit sjuk, trevligt värre! Natten och morgonen har varit hemsk, det började med att jag vaknade mitt i natten av att jag hade så jävla ont i huvudet att minsta lilla rörelse kändes som en jordbävning för min lilla hjärna, det gjorde ont och blinka, jag kallsvettades och jag var törstig som fan men bestämde mig för att stanna kvar i sängen. Huvudvärken gick inte över och jag försökte somna om vilket inte gick så speciellt bra, sov ca 10 minuter och vaknade sen, höll på så i ca 2-3 timmar.
Vid 8 tiden bad jag mamma komma upp med cola åt mig och jag låg halvdöd i sängen och knaprade på en huvudvärkstablett och satt igång en film, somnade vid 9 och vaknade vid 12 tiden med nästan ingen huvudvärk vilket kändes bra.
Just nu sitter jag och äter glass och ska snart krypa under täcket och se någon film, dricka cola och förhoppningsvis somna.

2 kommentarer: