söndag 2 januari 2011

2011 :)

Första inlägget 2011, och ni som har tråkigt eller så får gärna anteckna, tack på förhand!
I alla fall så vaknade jag idag vid 1 tiden och gick ner och kolla skönheten och odjuret med Dennis och Molly gumman liggandes på min mage, hehe.
Ja nå sen åt jag och nu sitter jag här och lyssnar musik.
Idag fyller farmor år också, Grattis! ♥ Så vi ska väl dit och fika och så snart tror jag, och sen ska jag hem och kolla film oså, har ont i huvudet och mår illa som fan, trevligt värre med andra ord!

Snart om typ ngn timme ska vi och fira farmor, tror jag. Och sen blir det att sjunga singstar och sen se film!




Filmen handlar om ett gäng tjejer som gillar äventyr som t.ex. forsränning och bergsklättring. De tar hellre risker än har tråkigt. Juno (Jackson Mendoza) är ledaren i gruppen, men det är kring Sarah (Shauna Macdonald) det mesta kretsar. Sarah, som miste sin man och sin lilla dotter i en bilolycka börjar, sedan ett år gått, komma tillbaka till ett normalt liv. Nu ska väninnorna samlas, denna gång för att utforska ett grottsystem i USA. Men saker och ting går snett. Grottan rasar samman och de går vilse under jorden. Det är inte bara det kompakta mörkret som hotar dem, det finns också något annat där nere i grottorna också – något som är ute efter dem. I skräckens stund skakas gruppen av spänningar och svek och sammanhållningen sätts på prov. Snart hotas de inte bara av det okända utan också av varandra.

4 kommentarer:

  1. Jag och Rozi kollade oxå Skönheten och odjuret idag. Hon tyckte Bella var lik mig:/ Hon är rolig hon!! Gott nytt år på dig!! Kram

    SvaraRadera
  2. hahaha.. hon är allt bra kul .. på villket sätt tycker hon att du är lik Bella? Visste int att den gått.. har monterat en byrå och lampa på vindan:p

    SvaraRadera
  3. gumman den filmen är bra.. tror att det är den jag sett, namnet på filmen verkar bara int bekant?:)

    SvaraRadera
  4. Moster: Hehe okej =) Den är faktiskt bra, hehe :)
    Haha men ni är ju lika söta så förstår Rozali! :D
    Kram <3

    Mamma: Jo vi har den filmen hemma liggandes någonstans =)

    SvaraRadera