torsdag 6 januari 2011

Läskig dag seriööst..:/

Asså seriöst! Jag och Sandra for och tränade idag på plan vid 1 tiden kom vi typ dit, och efter att vi varit där ett tag började det att låta läskigt! Först var det någon eller något som dunkade i väggen och det lät som att det var någon på toa så jag och Sandra tvekade inte en sekund!.. vi sprang upp..
Väl där uppe bad jag Sandra slå in 112 på mobilen och sa åt henne att hon skulle vara beredd på att ringa, (överdrivet, svar JA men vfan gör man inte när man är rädd och har panik?)
Så hon slog in det och jag tog i någon träsak och vi gick ner igen. Gick omkring med träsaken, mobilen och innebandy klubbor för att vara beredd ifall det skulle hoppa fram någon, vilket det inte gjorde som tur var! för honom... haha nej tur för oss såklart! Efter det kändes det som att gå på tunn is, orolig hela jävla tiden, fyfan är ännu rädd. Sandra berättade också om enmassa läskiga saker och vet ni, jag känner mig som en liten unge, typ 3 år eller så. För jag menar tänk, det kanske finns spöken, eller onda andar?
Jag drömde fan om spöken inatt och låg under täcket typ halva natten och låg och väntade tills mamma och dennis skulle vakna så jag inte skulle vara vaken själv och vara rädd.

Visst, tycker ni att jag är barnslig så tyck det, men jag jääävligt lätt rädd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar