tisdag 18 januari 2011

Måndag..

Måndag igen, jobbigt jobbigt men veckan går nog fort i alla fall.
Idag har jag faktiskt gjort annat än att sitta hemma. Efter skolan kom jag hem och åt och förde datorn o andra småsaker och sen 17:10 var jag på plan med Sandra, Tobias och Farre och spelade innebandy! :)
Kul som fan! Och mamma var uppe o tränade. Så vi spelade ca 50 minuter och sen kom herrarna och skulle spela så då gick Sandra, Tobias och jag upp och styrketränade i 1 timme om inte mer och sen for vi ner och spelade ännu mera innebandy och sen spelade vi badminton och innebandy straffar, och sen for vi upp och styrketränade mera. Kul som fan har det varit i alla fall och jag kom lagom hem till 9. Så 4 timmar,  har jag rört på mig och det är fan inte dåligt. Vet någon som kommer ha ännu mera träningsverk imorgon.. Men det är ju bevis på att jag faktiskt kan göra annat än att sova, vara vid datorn, och äta..
Aja nu ska jag nog försöka sova.

Godnatt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar