söndag 30 januari 2011

Förlåt att jag aldrig sagt förlåt.

Och förlåt för den finfina rubriken.
Jaja fina inlägg jag lyckats pressa in här idag men jag har faktiskt haft fullt upp och göra idag, och ja jag ser ironin i det. Men lilla jag har faktiskt lämnat mitt rum, köket och datorn för att fara ut och åka och köra skoter med Tobias i ca en och en halv timma! Och sen komma hem och äta och lägga mig på soffan och se en reklam där dem ska upp för en backe och då kommer jag på att det faktiskt finns snö ute, och en backe.
Ni kanske ser resten framför er? Men om inte så får jag väl skriva ner det..
Ja så jag gick ut och åkte pulka ner för backen, kul som fan var det i alla fall, och sen kom Dennis...
och då blev det ännu roligare :)
Sen skulle vi göra snögubbar men då visade det sig att det inte var sån där speciell snö, så det gick inte.

Och sen upptäckte jag att det blev kallt så då gick jag in och såg film :)

Och imorgon blir det nog också att fara och åka skoter, wiii :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar