lördag 25 december 2010

Wind of change..

Ja då var denna jul över, eller inte riktigt ännu men snart. Jag är jätte nöjd med mina julklappar och allt, vi har haft samma gamla traditioner men ändå är det någonting som saknas, ett tomrum som gör ont i mig. 
Just nu sitter jag och lyssnar musik och bara tråkar, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag hade ju kunna leka med kameran, som jag oftast gör när jag har tråkigt. Men jag har gråtit bort inprincip allt smink så det känns int värt att ens tänka tanken. Funderar på att städa rummet, det låter ju som en perfekt grej göra en sån här julaftonskväll. Imorgon far pappa tillbaka till Gällivare också.. 
Nä nu ska jag torka tårarna och tänka på någonting positivt, måste bara komma på vad..

Ha en fortsatt trevlig julafton till er andra i alla fall!

Bjuder på en bild från imorse.

Ibland måste man inse sanningen, man kan inte bara le sig igenom hela livet och låtsas som att allting är bra, för en dag kommer det någon som ser en i ögonen och ser igenom det falska leendet och inse att det är någonting som är fel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar