söndag 26 december 2010

trååk.

shiiiit, tråkigt som fan!
Ont i huvudet som fan och orkar inte ens tänka tanken på att gå ut i kylan, orkar fan inte ens gå ner till köket :o Och då är man fan trött!
Nåå kan ju skriva vad jag fick för betyg och vad jag fick för julklappar.. och sparka ner min mobil, woops.

Bild: vg
Engelska: g
Idrott: vg
Matte: g
Musik: g
Biologi: vg
Fysik: g
Kemi: g
So: g
Slöjd: g
Svenska : g


Och mina julklappar:

Kläder, pengar, presentkort, smink, sminkväska, väska, godis, smycken, ansiktsmasker, osv.

Är i alla fall nöjd med julklapparna och betygen, önskade mig int mig något direkt i julklapp men fick massa fint! :) Och jag förväntade mig att betygen skulle se förjävliga ut men det gjorde dem inte så. :)
Men jag har i alla fall bevis på att jag inte är "lat" idrotts lärarn sa att han hade gett mvg till mig om han hade gett till ngn 8 eller vad han nu sa. Så jag är nog int så lat, och ändå orkar jag inte gå ner till köket.. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar