torsdag 23 december 2010

I will find you..

Hejhej :) Fick lov idag, skönt som fan. Fick betygen idag också, 3 stycken vg och resten g.
Känns faktiskt bra :) 
Idag efter skolan så for jag, emilia och amanda till sandra :) Där tog vi det bara lugnt och sen for jag, Sandra, Simon och Sofia (Sandra och Simons mamma :)) och åt på leilani :p
nåå efter det for vi till maxi och var där ett bra tag och sen for vi tillbaka till Sandra och skulle göra knäck, roligt roligt, synd att resultatet inte blev detsamma, men så kan det gå :) 
Så åkte jag hem med mamma och kom hem vid 5 tiden och drog direkt till plan och spelade innebandy! :)
Osvosv :D
Men nu ska jag gå och tvätta ansiktet och göra mig iordning för natten, hehe. Ska inte sova ännu men ska sätta igång en film, så då vet man ju aldrig, jag kan ju somna.. ^^

Tror i alla fall inte att det blir någon mer uppdatering idag så jag får helt enkelt ta och höra av mig imorgon så att ni vet att jag lever! :)



Vem vet, två dagar på en öde strand
Två nätter i ett eget land
Kan ändra allt som var förut
Men jag vet, att tiden inte längre rår
Att kärleken ger mer än den får
Och längtar än till tidens slut.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar