lördag 11 december 2010

:)))

Livet rullar på som vanligt märker jag. Har haft ruggi stressigt hur länge som helst känns det som även fast det inte vart så mycket och stressa sig över.
Men nu känns det som att jag hunnit klart med det mesta i skolan i alla fall dvs svenskan, engelskan, hunnit med ganska mycket på so:n osv :) Så jag har typ 1 sida so kvar om ens det och sen den där helvetes filmen till bilden, och sen redigera slöjd filmen med emmo, och sen lite andra planer :)



Sandra : Du får inte tänka på vad jag har köpt till dig!
Johanna säger: Ska inte, ska aldrig mer tänka ;)
Johanna säger: eller ska kanske börja tänka för jag tänker ju aldrig :p
Johanna säger:(A)
Sandra säger: har du någongång tänkt? ;oo 
Johanna säger: måste tänka efter ;)
Johanna: säger: hmm... nepp : ( 



Jag och Sandra sötisen skumar som vanligt på msn och lite överallt! :)
Hon och jag var ju och träna i Onsdags där vid 7 tiden efter att jag spelat innebandy med killarna, kul som fan! :)
Haha nog för att jag och Sandra snackade mest när vi skulle träna, men vfan vi tränade ju lite också :) och jävlar så blåmärken jag fått efter innebandyn :o men det visar ju att man gjort nå nytta på plan :) Fick faktiskt en applåd haha :D (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar