lördag 25 december 2010

Dag 10.

Godmorgon.Vaknade för ca 5 minuter sen, vart en lång dag igår så klart man är trött.
Jaha dag 10 dåå..

http://micahs.se/
Hela historien.
Där kan man läsa om hur hon blev gravid och varför hon inte valde att göra abort osv.

Hennes liv skulle jag vela prova för en dag, hon är 15 år och hon fick sitt barn förra månaden.
Tänk vad kul att i alla fall för en dag leva livet som mamma i ung ålder, asså ni tycker säkert jag är knäpp men ja.
Ibland skulle det faktiskt vara kul med en liten bebis. Men bara för det behöver det ju inte betyda att jag kommer skaffa ännu, hehe :) Och många tycker ju att det är fel med att skaffa barn när man är så där ung, men bara man är beredd att ta hand om barnet och verkligen vill och är bra på att ta hand om barnet så ser jag inget fel med det.

Sen finns det ju några andra jag skulle kunna byta liv med :)


Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.
Dag 02 - En bild av dig och dina vänner
Dag 03 - En vana som du önskar att du inte har
Dag 04 - En bild av en plats du varit på/i.
Dag 05 - Något du är stolt över de senaste dagarna
Dag 06 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad
Dag 07 - En annan bild av dig och dina vänner
Dag 08 - Varför började du blogga?
Dag 09 - En annan bild av dig själv
Dag 10 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför
Dag 11 - Planer / Drömmar / Mål du har
Dag 12 - Smeknamn du har, varför har du dem
Dag 13 - Någon du ser dig vara gift / vara med i framtiden
Dag 14 - En bild av något som gör dig glad
Dag 15 - Något du längtar för mycket
Dag 16 - Vad jag skulle hitta i väskan
Dag 17 - Din favorit tid på året
Dag 18 - Varför gör du så här 20 dagar utmaning
Dag 19 - En bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?
Dag 20 - Din favoritlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar