torsdag 23 december 2010

No tears for me.

Godmorgon :)
Vet inte när jag somnade igår, men det gjorde jag i alla fall. :)
Btw, jag tänkte på lite saker igår innan jag somnade, på saker som jag lärt mig under mina år, hehe nej nej det skulle jag aldrig kommit ihåg, men om det som hände igår och vad jag lärde mig :

1. Man kan skratta åt korvar vid korvstället hur länge som helst även fast en gubbe sitter framför och lyssnar på allt man säger.
2. Hur mycket jag egentligen misstolkar vad folk säger, dvs nästan allt.
3. Att det är mycket roligare att skratta åt sina egna skämt än åt dem andras, eller ibland i alla fall.
4. Att jag inte är blond.
5. Om någon visar fuck you, visa inte tillbaka med lovikavantarna på, det ser bara korkat ut eftersom att fingret inte syns, ta bort dem före.. Skynda och visa tillbaka ;)
6. Folk tror att man är en polis om man står utanför polisen fast man egentligen väntar på skjuts..
eller ngt fatta folk stirrade, fett irriterande -.- elr så kanske dem trodde ngt annat, bad girl..
7. Att innebandy seriööst är det bästa som finns just nu!
8. Jag har inte haft så roligt igår som på länge! såå tack Sandra, Simon, Emilia, Amanda och mig själv.. ^^ och alla som var på innebandyn igår! :) 
Och tack ni andra som var i skolan ocksåå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar