söndag 12 december 2010

If you love me, trust in me the way that I trust in you.

Tänkte göra lite nytta faktiskt, jag tänkte först att om jag gör klart bildfilmen så slipper jag göra den imorgon men jag kom på att jag inte vet hur man gör eller vad jag ska filma så det blir ju ett liiitet problem med den saken :) Snacka om hej jag är teknisk och vet hur man gör film!
Nåja det ordnar väl sig :) de är ju int hela världen såå :)
Nå imorgon måste jag till kyrkan, great kommer säkert bli lika roligt som förra gången tagga! De kommer säkert inte bli ett dugg jobbigt! Tänk om jag kunde tänka så men det var ju inte roligt förra gången och jaa det var jobbigt! Det var typ ingen som var vaken som jag kunde smsa med.. Jobbig sits!
Nå nu ska jag öva in texten och sen ska jag nog skriva lite so och jobba lite på tärningarna :) Och ja nu tänker jag högt för mig själv " På en lördag kväll?!" Men jag har ändå inge bättre för mig så :) Och de är ju knappast nå bra på tv!  Om jag nu inte råkar hitta någon bra film att sätta igång dvs :)


You tell me you're in love with me. Like you can't take your pretty eyes away from me. It's not that I don't wanna stay, But everytime you come too close I move away I wanna believe in everything that you say Ah 'Cause it sounds so good. But if you really want me, move slow There's things about me you just have to know.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar