tisdag 28 december 2010

I believe in you.

Hejhej, for till Sandra gull1 som fyller 12 idag! Grattis till min lilla tönt som jag älskar heh :)♥


Bild från hennes blogg : Sandra :)

Och bara för att Sandra int ska slå ihjäl mig, såå hon fyller 15.. 


Johanna : Skriv något vettigt, läsvärt och roligt, jag sitter ju fan bara och skrattar åt mina egna skämt och skrattar åt hur roliga dom låter på reklamen på tv..
Sandra : Haha jag tittar ju på bolibompa och då skulle dom busa och då sa dom att man skulla samla ihop alla bollar man kunde hitta hahahah!!! Vet att bara du kommer förstå för du kommer misstolka!!!
Johanna : Jag misstolkade inte ens det där.. så mycket..
Sandra: BRA! Sen äre musik i bakgrunden och då sjunger dom "många bollar ja, många bollar ja... osv! :D
Sandra: Men johanna äru sjuk? Haru feber? Hur mår du? ;o
Johanna: Bolibompa är snuskigt..
Sandra: JA!
Johanna: Tänk var dom lär barnen på dagis? "Vi måste samla ihop alla bollar så vi kan få extra roligt med dom sen!" 
Stackars små ungar asså..
Sandra: Jaa... hojhoj, johanna ska vi bli dagislärare och lära ungarna lite vett!?
Johanna: Jag dagislärare?! och btw det heter dagisfröken ;)
HAH, tror du seriöst att jag kan ta hand om andras barn när mitt eget barn behöver all kärlek jag kan ge medanst den ännu är i magen.. Glöm det Sandra.. du kan bli dagisfröken :D
Johanna: vett?! Vad är vett i dagens samhälle?
Sandra jaaaaag! Jag är vettet själv.
Johanna: HAHAHAHAHA


Jag - När ska vi träna imorron?
Sandra - Ganska tidigt ska ju o bowla m familjen sen.
Jag - Okej, jag har aldrig bowlat....
Sandra - Jag har bowlat flera gånger hehe.
Jag - ... eller om man inte räknar med alla gånger jag har rullat förbi massa folk
*ASG*
Jag - Undra hur många gånger jag har rullat förbi folk.
Sandra - *ASG*
Jag - Sandra, hur många gånger har jag rullat över dig så du blivit platt?
Sandra - Jaadu... det går nog inte att räkna.
*ASG*



Sandra: Hehe du är ju som lite (mycket) efterbliven ;D


Johanna: Hörru Sandra jag ska säga dig en sak, jag är inte alls efterbliven! Jag kan bara inte andas, läsa, skriva och tänka på samma gång, herregud tror du jag är någon superhjälte eller? :o

Ja vad kan jag säga, vi har sällan tråkigt med varandra och om vi har det, så har vi i alla fall tråkigt tillsammans. 

Älskar dig din mupp :)<3 
och grattis igen, i efterskott, på 15 års dagen. 


2 kommentarer: