fredag 31 december 2010

I'm going home..

Nu sitter jag och lyssnar på mix megapol och funderar, och snart blir det att städa rummet ordentligt! Med andra ord: funderar ett tag och börjar städa i sisådär 5-7 minuter och inser sen att det inte är  någon idé så jag tar fram datorn igen och kollar om det hänt något intressant på facebook! Så jävla typiskt mig. haha..
Tänk att snart har ännu ett år gått, bara susat förbi sådär! Det är sjukt seriöst hur fort allting har gått!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Jodå =)
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Kommer inte ens ihåg vad jag hade för löften, haha lyckat! =)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej. 
4. Vilka länder besökte du? - finland :p
5. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - aa.. 
6. Vilket datum från år 2010 kommer du komma ihåg? - ööö.. suger verkligen när det gäller att hålla koll på datum -.-
7. Din största framgång 2010 alltid att minnas? - ingen aning.. 
8. Största misstaget? - När jag valde att låtsas som att du inte finns och tappade bort mig i mig själv.
9. Har du varit sjuk eller skadat dig? -  ja 
10. Bästa köpet? -  jadu, ingen aning faktiskt :) 
11. Vad spenderade du mest pengar på? - har typ int spenderat så himla mkt pengar men säkert kläder -.-
12. Gjorde någonting dig riktigt glad? - ja =) 
13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - Waving flag, love the way you lie  . osv :) 
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? -  det har varit olika från dag till dag, ena stunden är man glad och andra stunden får man int tårarna att sluta rinna.
15. Vad önskar du att du gjort mer? typ vart med kompisarna mer och verkligen tagit vara på tiden!
16. Vad önskar du att du gjort mindre? - vart vid datorn tror jag väl :p
17. Hur tillbringade du julen? - hemma, hos mormor och morfar och sen hos farmor och farfar =)
18. Var du kär i år? - Jaa
19. Favoritprogram på TV - The secret life of the american teenager.
20. Bästa boken du läste i år? - Decembergatans hungriga andar, ängeln Johnny osv =)
21. Största musikaliska upptäckten? - ingen aning (:
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - tror int jag önskade mig ngt :)
23. Något du önskade dig men inte fick? - önskat fortfarande!
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - var med mina gulliga vänner! =)
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - ja!

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?- haha jag vet inte? 
27. Vad fick dig att må bra? - vännerna! osv:)
28. Vilken kändis var du mest sugen på? - haha! bra fråga btw.. 
29. Vem saknade du? - många
30. Den bästa nya personen du träffade? - nå dem vet nog vilka dom är =)


NU städa, skriver nog sen! Önska mig lycka till för det lär jag fan behöva.. :p






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar