lördag 11 december 2010

Den enda som kan blockera den väg du valt att gå är du själv.

Usch vad jag ogillar folk som tror att dom vet allting när dom egentligen inte vet någonting, skapar en egen uppfattning efter skitsnack eller avundsjuka. Vänner som helt plötsligt sticker en i ryggen och som konstant börjar snacka skit. Sitter där som en hök och väntar på något nytt som hänt och sen springer iväg till sin mini kompis och berättar allt. 

Låt inte någon trampa på dig för att dom är avundsjuka, du är starkare än dom!  Och det vet du 
                                                                                                                                
Just nu sitter jag och funderar, på allt mellan himmel och jord, med andra ord så tänker jag på allt från mitt dammiga golv till taket (; haha. 

Nå nu ska jag kolla nå texter och sen sjunga o ta det lugnt :)


Den enda som kan blockera den väg du valt att gå är du själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar