torsdag 21 juni 2012

With arms wide open.

Sjukt sliten tjej.Somnade kring 3 halv 4 imorse, vaknade 7 och sprang direkt upp och duschade. Iväg på möte kring kvart över 8. Hade 2 timmars otroligt jobbigt möte, for hem, åt lite mat, somna på soffan i typ 1 timme och sen väckte Victoria mig och sa att vi var tvungen att fara iväg på nästa möte som var lite mer än 1 timme den med.
Kom hem kring halv 3 ungefär, gick och la mig direkt och sov och sen kom Victoria senare och väckte mig så att jag inte skulle sova bort hela natten nu.
Just packat klart allting för imorgon, skönt att få det bortgjort.
Lämnar datorn hemma, såklart. Så ingen uppdatering förrän jag kommer hem på söndag, med andra ord bloggar jag väl på måndag eller något. Nä nu ut på bron med musik i öronen, sitta o glo och sen gå och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar