fredag 1 juni 2012

Go now, just walk away.

Ligger just nu i sängen och fryser snart ihjäl, kom på att jag ska duscha idag, jobbigt värre när jag fryser som en isglass, finurligt va.
Fick en ovanligt lång och oplanerad sovmorgon imorse, vaknade halv 11 av att sami ringde och väckte mig.
Så steg upp gick omkring i huset, åt frukost, ringde vårdcentralen i happis och tog kvart över 12 bussen från Grytnäs och sen vidare med bussen mot happis.
Kom till happis 10 över 1, spenderade över 2 timmar på vdc och apoteket, och jag måste säga det, folk kollar otroligt konstigt på en när man sitter vid datorn på apoteket, fick sitta där en timme, vad fan tror dom? Klart jag spelar assaultcube när jag ändå har det på datorn.

Jaja, tog 10 över 4 bussen hem till Kalix, väntade i stan ett tag tills Robban slutade och åkte sen hem med honom.
Imorgon börjar dagen med möte direkt jag kommer till happis och sen skola då, slutar 20 i 1, skönt!

Nå nu ska jag gå och duscha, snart.. ska bara spela lite först.

 Bjuder på två stycken "hej kom och hjälp mig" bilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar