måndag 25 juni 2012

Hata rubriker.

Godmorgon. Kom hem igår kring 1-2 tiden tror jag.
Tog in allt från bilen,åt och sen var jag väl vid datorn till halv 4, somnade till halv 8 och sen dess gjorde jag int nå typ.
Haft det riktigt roligt i piteå i helg! :)
Varit runt i piteå o cruisat med Carro & Paulina, de är inte varje dag det händer tyvärr.
Åkt bagage, då jag gick och la mig där och sov fredag-lördag då det var så sjukt kallt ute och jag och Paulina inte hade någon lust att sova i tältet. Så hon sov i baksätet och jag sov i bagaget:)
Sen vaknade jag av att Paulina klagade på värmen o att hon inte kunde andas för att det var så varmt, så jag vände mig om, tog nässpray och fortsatte sova. Sen vaknade jag när hon öppnade bagageluckan och hämtade en macka åt mig, sen stängde dom bagageluckan igen och for in till stan för att handla tacos saker.
Kan ju säga att jag fick många blickar när jag steg ut ur bagaget när vi kom fram, haha ojoj.
Nå har haft riktigt roligt, och de är väl de som är huvudsaken?;)
Nu ska jag gå o ta något att äta innan jag hungrar ihjäl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar