onsdag 13 juni 2012

Die with honor.

Jahapp, har inte så mycket att skriva. Är trött nå jävulskt, som vanligt då.Imorgon är det 9:ornas middag, dvs avslutningsmiddag och sen på torsdag är det skolavslutning, obeskrivligt skönt men fan vad tomt det kommer kännas efter sommarn utan klassen att komma tillbaka till, skolan, ja allt.
Herregud..
Nånå, idag när jag kom hem gick jag och Paulina ut och la oss och sola, eller hon solade och jag åt, haha.. Sen gick jag och duscha och sen fick Paulina för sig att vi skulle fara in till stan och köpa glass, så de gjorde vi också. Sen for vi till campingen en sväng och sen hem.
Det var typ allt. Nå nu ska jag sova, äntligen!
Bjuder på en bild från när jag var på "hembesök" i seskis för några månader sen, och sen en gammal bild från förra sommaren. Så ni kan skriva ner det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar