lördag 16 juni 2012

No matter what, I got your back, I'll take a bullet for you if it comes to that, I swear to god, that in the bitter end, we gotta be the last ones standing.

Planerna idag blev lite smått ändrade, men vad gör det? Hade sjukt jävla roligt ändå, minnen för livet! En bra start på sommaren 2012 helt enkelt:) Skrattat nå jävulskt, sen vart det lite kaos dock, fyfan.. Nå just pratat med honom och allt är bra nu iallafall, tur det! Blev riktigt jävla rädd där ett tag..♥
Kom hem vid halv 12 ungefär, låg i sängen och snackade med Paulina, sen kom Niklas och Micke hit en sväng, så socialade med dom om lite allt och inget, de var fan ett bra tag sen jag pratade med dom före, inte okej. Nå de var roligt som vanligt iallafall! :)
Aja, nå nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen skriva till Paulina och be hon komma hit och sen gå och sova i tältet med mig sen,bara för att jag är för lat för att lämna sängen och hämta hit hon, hoho.
Bjuder på nå bilder från idag när jag, Paulina, Nicke och Dalle var på väg mot campingen för att träffa på lite folk! :)

Haha snacka om smygfotarN som gick bakom oss, Paulina, känn dig träffad ;)
Så svårt var de faktiskt inte att bara be om ett foto.

Sliten tjej med två huvtröjor nu så här på nattskvisten.
Nå godnatt!

6 kommentarer:

  1. Hmm.. vad har du glömt berätta åt moster? ;)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. tack Johanna för att du har stötta mig kommer alltid finnas vid din sida och stötta dig <3

    SvaraRadera