söndag 10 juni 2012

If you can't live without me why aren't you dead?

Ligger just nu i sängen och ruttnar till döds. Inte ok någonstans. Har tråkigt nå jävulskt, får snart ett utbrott helt allvarligt.
Allmänt irriterad just nu, vilket inte heller är ok.
Vad har jag lyckas göra idag? Jo, sovit till 2, då Paulina knackade på dörren och int lät mig somna om.. -.- Duschat, ätit, tömt datorn, då min älskling måste lämnas in på måndag.. Pratat med Niklas och Micke en snabbis då dom var förbi hit, jagat en av mina tröjor, den ba flög, eller något haha, de är fan allt. Eller näe, de ligger en resväska full med kläder i sängen, så har rensat garderoben, poäng.
Nu ska jag iallafall kila upp på toa och sen ut och promenera en sväng in till stan och köpa nå flott. Nå tycker nästan de låter som en bra idé, eller något sånt.. Kommer dock ångra mig sen, men vfan, ska ju ändå gå. Aja, nå lyckades även tvinga med Paulina så jag slipper gå själv, fan vad duktig jag är asså.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar