onsdag 20 juni 2012

Bygger från grunden.

Ja men hallå.Trött nå jävulskt, låg vaken typ halva natten igår för att jag såg en spindel inte ens 1 meter ovanför mitt huvud igår när jag skulle sova, som om jag skulle våga sova dåå..
haha.
nånå, vaknade idag kring 11, gick upp och åt, fixade mig och sen skjutsade Victoria in mig till stan kring 12. Träffade farmor, for och tittade i butiker, åt, handlade och sen for vi och tankade bilen innan hon lämnade av mig på busstationen, där emma, petter, josse och emelie snart kom med bussen!
Så har umgåtts med dom idag, + fabbe och nicke. Har fått skratta ganska så mycket idag kan jag ju säga!:) Kom hem kring 9 tiden, tog ner tältet med Paulina och Olivia som hjälpte till lite, gick och åt, tvättade bort sminket och borstade tänderna och nu ligger jag här i sängen trött som få.
Ingen sovmorgon imorgon inte, fick reda på att jag har möte halv 9 (!!!!) imorgon på morgon, inte ok.. Så har dubbelmöte imorgon, fan så död jag kommer att vara..
Nä nu ska jag klä av mig,lägga igång en film och sen sova så jag orkar stiga upp imorgon, måste fan stiga upp 7 för att hinna duscha och allt, hur fan ska jag orka.. -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar