söndag 10 juni 2012

Act like a duck; Be calm on the surface, and paddle like hell below it.

Haha lite irriterad tjej jag var idag asså.. Menmen, alla behöver vi få vara det någongång också. Men det blev ändå en lyckad dag/kväll. Fick som sagt med mig Paulina in till stan för att handla flott med mig, for till campingen och satt där och bara tog de lugnt, hade även strumpkrig med övergivna strumpor som bara låg där och skräpade. Gick tillbaka in till stan, var liksom tvungen att besöka en toilet, glömde fan bort att göra det innan vi for, så smart som jag är, minne som en guldfisk måste jag ju säga. Tog en längre väg hem genom stan och pratade om lite allt möjligt, mötte på Niklas och Micke, stannade och prata med dom ett tag och sen fortsatte jag och Paulina hemåt.

Hyrde en film när vi kom hem, madhouse, har sett den flera gånger, men ändå blir den inte sämre för det, bra det. Nu ligger jag och tar det lugnt, lyssnar musik och bara tänker. Imorgon har jag ingen aning om vad fan som händer, men antar att det blir att bara ta det lugnt då också. Låter som en bra idé, vad mer?
Möte på måndag morgon, kill me eller något, tur att det är sista mötet innan jag blir fri från dom, skönt nå jävulskt!

Nå, de var väl allt. Ett stort grattis till er som orkade läsa allt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar