söndag 13 maj 2012

What is the purpose of it all, what's the price of a mile?

Trots lite kaos och ändrade planer så har helgen varit bra! Nu ser jag fan framemot en kort skolvecka och sen långhelg, skönt nå så djävulskt!
Dubbelmöte på måndag, så kommer vara helt jävla slut, vara trött som en get och somna tidigt som fan! Tisdag nationellt prov, & onsdag vet jag int om jag ska göra muntliga i matte om alla jag ska göra det med är i skolan. Det är iallafall de jag vet, sen strömmar ju resten bara in.

Nå just nyvaken, igen. Vaknade vid 9 av att Paulina kom och banka på min dörr, gick upp en sväng tills hon for på träning, somnade på soffan och sen gick jag och la mig i sängen igen, skönt!
Nå nu ska jag göra lite läxor & sånt, även om de känns sjukt jobbigt så är de fan ett måste.
Sen när jag varit duktig nog och gjort det ska jag gå ut och sätta mig på bron i finvädret och belöna mig med kaffe & ja, de andra vet ni säkert redan så behöver int skriva det, känns för jobbigt.
Hatar att bloggen visar tiderna åt helvete, klockan är inte 00:40, den är 12:41, bara så ni kan skriva upp det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar