onsdag 16 maj 2012

Learn how to deal with your problems before your problems starts to deal with you.

Ligger just nu i sängen och tröttar.
Tog en liten 5 minuters paus från läxorna, skönt som fan!
Ska fortsätta med läxorna tills Victoria kommer hem, då blir det att gå och prata med henne om allt mellan himmel och jord, skönt det!
Skoldagen har varit lugnt, började med nationella prov, och sen hk där vi skulle planera någon 3-rätters middag eller var det nu var, lugnt med andra ord. Efter det hade vi språkval, lugnt det också, följt av idrott, det var däremot inte lika lugnt, men kul var det!
Kort skoldag imorgon och efter det blir det långhelg, skönt nå så djävulskt.
Nå nu ska jag fortsätta med allt jag har kvar, prata med Victoria och sen gå och se serier tills jag int orkar hålla ögonen öppna, hoho.

På torsdag kommer förresten Dennis hit och ska vara här några timmar med mig, längtar redan, fyfan vad skönt det ska bli att äntligen få se honom igen, känns som att jag inte har sett honom på flera år typ.. Inte ok! Ska bli skönt att han ska få se hur jag bor nu och sånt, få tillbringa tid med min otroligt saknade lillebror helt enkelt

 ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar