lördag 19 maj 2012

Everything that has a beginning has an end.

Hemkommen för cirka en timme sen, varit i stan och lodat sen typ 5.....
Hehe, näe men har varit i stan med Josse, Emelie och Pirre en sväng och sen for jag och var med Niklas och Micke i nå timmar tills jag bad dom skjutsa hem mig sen vid 10 :)
Nu ligger jag och typ halvsover, är trött som ett psyk och toanödig, ojojoojojooojojoojojojoj, önskar fan man var kille ibland, ba kunna stå bakom nå hörn som nå mongo, och ja, ni vet...
Skum nå så djävulskt...

Nånå, nu ska jag fortsätta med uppsatsen om första och andra världskriget, och mellankrigstiden, som måste vara inlämnat på måndag, så går det när man är lat och gör allt i sista minuten.
Det är så de kommer sluta, kommer inte orka göra den nu ändå, kommer sluta med att jag spelar tetris, se på fan så bra jag känner mig själv asså.

Nää, nu fan ska jag göra nå nytta. Så, nu ut och röka och ringa en fin och sen börja med det jobbiga.
Låter riktigt jobbigt, de sista då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar