torsdag 31 maj 2012

I'm face down but I look up.

Jaha, har rätt så mycket att dela med mig av, jobbigt för er att läsa, ojoj.
Har bland annat gjort hål i naveln för cirka 1 vecka sen, gjorde sjukt mycket ondare än att göra hål i höften kan jag ju säga..
Vad mer? Jo har lyckats göra kaos med mitt revben då jag fått en rejäl smäll dit, med andra ord därför jag måste ta det lugnt i 3 veckor, minst och inte för att jag är förkyld..
Har lyckats få nå broskskador vid högra revbenet, inte skönt kan jag ju säga, så jag går som nå, ja jag vet inte ens vad, har fan börjat få lite smått ont i ryggen för att jag går så konstigt, haha hur fan lyckas jag.. Fick även en frågan av en kompis idag som fråga om jag var gravid för att jag tydligen fått en rund mage, tackar för den, men den åker så fort jag kan träna den igen..
Sen har jag även fått ett fint och inte så litet monster på min haka, stort som ett hus, inte snyggt och absolut inte ok.
Men trotts mina små olyckor kan jag ändå se det positivt, nu undrar ni säkert varför, vad är hemligheten? Jo jag har en glass i frysen, wohoo. 
Haha nej de har jag inte.. Har redan ätit upp den...
Nå nu ska jag göra lite nytta i rummet och sen sova, om jag nu lyckas med det, fyfan vad skönt!


Som ni säkert ser har jag salva på inkräktaren..

1 kommentar:

  1. Så tråkigt:-((( Jag fixar tiden idag,får du ingen så ska jag kräva efter en bättre salva. Kram<3 //M

    SvaraRadera