torsdag 10 maj 2012

Show me how to lie, you're getting better all the time and turning all against the one is an art that's hard to teach.

Just kommit in efter att ha suttit på bron en sväng och tänkt lite smått, fint väder ute verkligen! Nä men skönt att det regnar, hoppas de gör de när jag ska sova också, mysigt ju.
Nå ligger just nu i sängen med världens jävla mensvärk, kul verkligen, not. Skriver även med en fin, som just loggade ut... ojojoj vad jag ska spamma sms åt han!
Haha, nä men nu ska jag lyssna på nå bra musik och skriva av mig lite, dock inte på bloggen av många anledningar, och sen blir det sova för min del, skönt det! Är verkligen trött som jag vet inte vad.
Torsdag imorgon, en dag närmare helgen, så tummen upp för det.
Aja, de var väl allt.
Nå slänger in två gamla bilder, bara för att jag är för lat för att ta nya, hehe.


I tear my heart open, I sew myself shut
My weakness is that I care too much
And my scars remind me that the past is real
I tear my heart open just to feel

I can't help you fix yourself
But at least I can say I tried
I'm sorry but I gotta move on with my own life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar