torsdag 17 maj 2012

Take risks: If you win, you will be happy; if you lose, you will be wise.

Irriterad tjej här, inte kul.
Nå gårdagen var rolig som fan! Den spenderades för det mesta med underbara emmo!
Efter skolan drog jag, Emmo, Tim och Affe till max och satt där ett tag, åt lyxshake eller hur de nu stavas, hehe. Efter ett tag gick vi ut och väntade tills Mackan kom dit så jag fick säga hej åt honom också, slutade med att jag, Emmo, Tim, Affe och Mackan satt där ute ett bra tag och snackade, kul!
Sen drog jag och Emmo till rajala en sväng, ikano och sen till busstation. 
Slutade med att jag fick med mig gullungen hem till Kalix!
Har iallafall haft sjukt kul med otroligt snälla och roliga personer, ojoj. 
Nå nu ska jag gå upp och äta något och göra i ordning allt, idag kommer ju Dennis hit! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar