måndag 21 maj 2012

The truth hurts for a little while, but lies hurt forever.

Sitter just nu i bussen. Slutade 11 idag, skönt! Skulle egentligen gå till 1, men fick reda på att vi inte hade sista lektionen, så slutade efter no:n.
Efter det for jag förbi apoteket och tornedalens ur, guld och silver, eller vad de nu heter, och Ikea, hörde jag vuxenpoäng någonstans?
Haha nog för att jag bara åt på Ikea, men ändå.
Fint väder idag, klagar inte. Blir att gå hem när jag kommit fram till stan, skönt!
Nåå, de var allt.

Gamla bilder, som vanligt typ. 

1 kommentar:

  1. ohanna.. jag ska göra många teckningar. Kan du sen komma hem då kan jag köpa nånting åt dig. Jag ska göra som du säger jag går ner om du vill att jag ska gå ner. Jag ska köpa godis eller nånting..... osv osv.. Oj han sa så mkt hann int med allt han sa:-p
    Kramar<3 vi älskar dig!

    SvaraRadera