måndag 21 maj 2012

After monday and tuesday, even the calender says WTF.

Hoho, vilken långhelg det har varit. Har verkligen haft kul! Kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort alla dessa dagar, haha, vem tänker på det liksom?
Har iallafall haft kul, och de är väl huvudsaken.
Just nu är jag jävligt trött, typ som vanligt. Var i Luleå igår med Victoria, Robban, Olivia och Paulina.
For och shoppa med Paulina och sen mötte vi upp resten vid 4 tiden då vi for och åt.
Efter det for vi till Robbans kontor, riktigt stort och mysigt ställe där vi sov. Kändes som en stuga typ, hehe :)

Kom hem idag kring 2, gjort lite på uppsatsen, sov i cirka 2 timmar, gick till stan med Paulina en sväng och sen hem. Och nu ligger jag här och lyssnar musik. MEN nu ska jag och Paulina se film, det var ett bra tag sen, wohopp.

Bjuder på två gamla bilder, bara för att jag fortfarande är för lat för att ta nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar