tisdag 6 november 2012

Tisdag.

Dagen/kvällen igår bestod av både skratt & tårar i massor. Vaknade upp i morse med världens trötthet, svullna ögon efter all gråt igår och ångest, ville bara somna om igen, eller iallafall försöka.
Tog 09:13 bussen till skolan, pratade med Emelie ett tag och sen träffade jag Renée innan vi gick till musikens hus för ljudteknik, som faktiskt gick ganska fort. 
Gruvar mig inför imorgon, hur fan ska jag hinna äta middag och allt när jag först kommer landa hemma vid 8 tiden, jag kommer ju vara helt slut.

Inte mycket sömn inatt, känner mig minst sagt som en zombie, känns absolut inte bättre av att hjärtat far idag..❤ 

Nå nu ska jag se en film på naturkunskapen, sen far jag till Filip och myser på innan han åker.. Det var allt jag hade att bjuda på för tillfället.

1 kommentar:

  1. Hej Gumman<3 :-) Har ni inga raster när ni har så sent skola? Man måste ju hinna få i sig nånting annars blir man ju vrålhungrig:-o/ Ta med nån frukt eller nån energi bar av någe slag annars.Kramar saknar dig och ser framemot nästa gång vi ses. Love you!
    //Mamma

    SvaraRadera