fredag 30 november 2012

Everybody deserves second chances, but not for same mistakes.

Torsdag idag då, antingen har veckan gått jävligt fort eller så är jag bara för trött för att komma ihåg typ något av den. Igår slutade jag halv 4, for in till stan med Paulina, köpte julklappar och sen for vi och åt svull på Sibylla, haha ojoj säger jag bara.. Matunderhållning, nå så jävulskt. Nå, efter det for vi vidare till folkets hus och tittade på nå konsert eller vad man nu ska säga? Vi var tvungna att fara dit som våran sista lektion, och såklart for sista bussen hem före jag slutat.. Så surt det var.. Så jag vandrade till ica där jag träffade på Alexander som var så snäll och skjutsade hem mig:)

Idag har jag int gjort nå speciellt alls, varit trött och nere hela dagen. Så kan det gå..
Har även pluggat 3 timmar idag, minns inte när jag gjorde det sist, känner mig duktig som faktiskt inte slängde ner böckerna från sängen direkt jag la dom på sängen, och att jag knappt loggade in på facebook, är ett under.

Imorgon slutar jag halv 4, hatar att ha så långa dagar.. Speciellt på en fredag. 
Har ingen aning om vad som händer imorgon, det återstår att se. Men på lördag far jag iallafall till Paulina och blir mest troligt där över natten, blir nog otroligt bra! :) 

Det var det, nu slå igång någon film i väntan på John blund och i väntan på att Filip ringer





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar