söndag 11 november 2012

Söndag.

Vaknade av världens mardröm för ungefär en timme sen, och som det skulle vara det värsta?!
Först är jag nog rädd av mardrömmen, sen började larmet tjuta på min gamla telefon som inte ens var igång eftersom att den knappt fungerar så jag har en annan för tillfället, iallafall. Hörde hur larmet slog igång mitt i allt så jag vände mig om och skulle stänga av det tills jag insåg att det var min gamla mobil som lät, och då såg jag hur det blinkade vid spegeln. fyfan vad rädd jag blev, asså usch.. ligger fortfarande livrädd här.. Speciellt efter den där drömmen också, vad fan vill den mig? Ska försöka lista ut vad den vill säga sen, smart..

Idag har jag väl inte nå speciellt planerat, blir nog att ta det lugnt om det inte blir gymmet en sväng med Paulina. Sen måste jag även ringa och prata med Filip om lite saker


Söndag idag, vilket även är farsdag då.. Så grattis på farsdag, pappa. 
Hoppas du får en bra dag med familjen, saknar och älskar dig, det hoppas jag att du vet..



4 kommentarer:

  1. Tack!:-) Saknar och älskar dig med jättemycket <3 Hoppas du också vet det....//Pappa

    SvaraRadera
  2. Vad drömde du om? Uscha otäckt med mardrömmar. Tråkigt att mobilen gått sönder.. vad har hänt med den?
    //Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Touchen gör lite som den vill, det går int att smsa eller ens få igång skiten när man inte ens kan skriva in pin koden. Den slutade bara funka mitt i allt som förra mobilen -.-

      Radera