fredag 2 november 2012

1:a November.

Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har inte velat sitta vid datorn nu när hjärtat äntligen kommit hit! Har umgåtts med han varje dag, så då vet ni vad jag har gjort.
Redan torsdag, lovet får inte gå så här fort..:( Snart far gullet hem igen, och hur ska jag klara mig utan honom i 1 månad? Usch, bara tanken av det.. Nå, det klarar jag, klarade mig ju från sommarlovet till nu, och nu är det "bara" hälften av tiden mellan höst & jullovet, så det blir nog bra. Igår var jag med Nicole, bjur, david och filip då:) For omkring i kalix och tog det lugnt på kvällen, innan det var vi hos Filip och tog det lugnt, och sen hann vi även fara förbi till Paulina och hälsa på där, som jag saknar henne! Känns jätte konstigt att inte vara i skolan med henne varje dag och härja på..:/
Nå Bjur skjutsade hem mig och Filip till mig vid 12, så vi tog det lugnt och somnade sen ganska fort.

Nå idag ska jag och paulina ha lite kvalitetstid med varandra, med andra ord så ska vi snart fara & köpa svull, slå igång bastun och prata om allt & inget, och sen sätta igång en skräckfilm. Blir nog bra:)
Old.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar