tisdag 6 november 2012

.

Måndag idag då. Slutade 13:40, skoldagen gick fort och sen for jag till Filip❤ 
Just kommit hem och ska snart slå igång en film att försöka somna till. Ser förövrigt ut som att jag fått lite ändringar i schemat, om det är bra eller dåligt vet jag inte riktigt..
Sovmorgon på tisdagar, fram till jul verkar det som, till 09:50. Dock kommer jag inte komma hem på onsdagar förrän kring halv 8 tiden på kvällen.. Då jag har sista lektionen klockan 15:30, och efter det har vi musikal klockan halv 6.. Så ja.
Nästa vecka lär väl musiklektionerna vara lite annorlunda då vi kommer att repa inför våran första konsert eller vad man nu ska säga, får se hur det kommer att gå. :)

Imorgon far Filip tillbaka till Torpshammar.. Kommer gråta som en jag vet inte ens vad.. Sen ses vi inte förrän jullovet.. Hoppas det går riktigt fort fram till lovet

Nå nu ska jag slå igång en film och försöka komma på bättre tankar..
Livet var så mycket lättare när man var liten. 




4 kommentarer:

  1. Känns som hundra år sen du var så liten:)

    SvaraRadera
  2. :-) <3 för mig känns de som nyss.... man kan inte fatta (eller jag fattar,ni vet vad jag menar:-) ) att mina småttingar.. inte är små mera.. //Mamma

    SvaraRadera