onsdag 14 november 2012

Just tell me what to say, show me what to do. Then I could forgive me and I would forgive you

Tisdag idag, sovmorgon till 09:50, lektion fram till lunch och sen slutade jag. Skulle egentligen ha naturkunskap men läraren var borta, så slutade egentligen 11:15, chill!
Stannade kvar i skolan och tog det lugnt i bildsalen med Paulina ett tag och sen drog vi vidare till henne och tog det lugnt och pratade om allt och inget. Riktigt behövligt och skönt!

Trött som få just nu, funderar på att lägga mig och sova, tror dock inte jag kommer kunna somna, men värt ett försök är det väl alltid. Skola till 7 imorgon, försöker se det positivt med att jag har rep hela Torsdagen tror jag ?, förutom sånglektionen då, så magrutor, här kommer jag, wehå ;)
hehe.
All I've got are screams inside
But somehow they come out in a smile
And I'm wondering if I'll always feel this way, this way..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar