söndag 8 april 2012

You may talk to me, make me laugh and say the sweetest things. but how many other girls are you doing that to?

Jepp, sjukt bra låtar, jodå! Lite gamla, jodå, men vem bryr sig? 
Har tänkt efter nå så djävulskt i natt. Vad har jag kommit fram till? Jo att jag är trött som ett psyk & att det känns som att det är söndag idag..
+ lite andra saker då, som t.ex att det som händer, de händer. Det finns som inte så mycket att göra åt det egentligen. Och nej, man behöver inte vara einstein för att komma på det, men ändå, de var något iallafall.
Acceptera det du inte kan förändra, och förändra det som kan förändras. Så är det..
Jag är glad att jag har tagit dom besluten jag faktiskt har tagit, att jag har kommit så här långt, de trodde jag fan aldrig. Så jag får låta tiden gå, ta det som det kommer och bara leva livet! Låter ganska bra faktiskt tycker jag.
Nå nu ska jag se film med paulina♥
Anteckna tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar